poniedziałek, 15 lipca 2013

ŚLUB W STICKERSACH

Wspomniane we wcześniejszym poście porządki "przydasiowe" odkrywają przede mną wiele skrytych głęboko różności. Tym razem dorwałam się do naklejek. Zrobiłam kartkę właściwie monochromatyczną ale "oświeconą" owymi naklejkami. Co o tym myślicie? Nie wiem czy mogę ze względu na te "błyskotki", ale spróbuję ją zgłosić na wyzwanie #17 - Monochromatycznie
w 123 scrapuj Ty. Jeśli ktoś byłby zainteresowany gamą i propozycjami wykorzystania stickersów to odsyłam go TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Środek robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie połączyłaś stikersy z techniką scrapbookingu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i świetnie Ci wyszła! Przypominają mi się Twoje kartki na kiermasz bożonarodzeniowy daaawno temu... Może i ja zerknę do swojego pudełka z naklejkami...

    OdpowiedzUsuń
  5. super - dziekujemy za wyzwanie w 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, klimatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyszło , więcej takich poproszę ... odkryłaś nową technikę chyba ..... cudeńko

    OdpowiedzUsuń