sobota, 10 lutego 2018

NIEOCZYWISTA BIEL ZIMY (DT Scrapek)

Na blogu Ścrapka ruszyło wyzwanie nr 65 "Kolory zimy", w którym wykonujemy pracę wg jednej z zaproponowanych palet kolorów. Okazuje się, że zima może mienić się wieloma kolorami. Ja pomyślałam przyszłościowo i w tej zimowej aurze zdecydowałam się przygotować kartkę komunijną. Wykorzystałam anemonową tekturkę, którą wraz z innymi wzorami komunijnymi, również nowościami, znajdziecie w sklepie Scrapek.

http://scrapek.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-nr-65-kolory-zimy.html

5 komentarzy:

  1. Cudowna :)! Piękna kolorystyka :)! Uniwersalna kompozycja, w rameczce mogłabyś umieścić motyw na każdą okazję,oczywiście wersja komunijna jest zachwycająca, świetna praca!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous creations! Had to give you a follow!

    Hugs,
    xxTraceyxx

    OdpowiedzUsuń
  3. O mateńko... Jakie to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mozna te kartki kupic?Jesli tak to prosze o kontakt.

    OdpowiedzUsuń