sobota, 20 czerwca 2015

ROCZNICOWY SKŁADAK

Uwielbiam składaki kartkowe, uwielbiam i już. Fascynującym jest dla mnie wypróbowywanie nowych dla mnie form. Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejną. Zachętą była kartka, która wpadła mi w oko na Pintereście. Po kilku próbach wydaje mi się, że udało mi się wypracować idealne proporcje w wersji większej i mniejszej.

Za wykrojnikową falbanką kryje się kieszonka, którą można wykorzystać na pieniężny upominek.

Kartkę zgłaszam na:
 wyzwanie #4 z tekturką w I like challenges.
http://like-chellenges.blogspot.ie/2015/05/wyzwanie4-z-tekturka.html

 wyzwanie: Retromania 11 w Retro Kraft Shop.
http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-challenge-retromania-11.html

16 komentarzy:

  1. Poproszę kursik...plissssssss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś w nieustającym zauroczeniu jestem po każdej Twojej pracy :-) Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie skomplikowana jak dla mnie... PIĘKNA!!! A kursik... byłoby super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały składaczek, a z Twoja dekoracja wyszło prawdziwe cacko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalne kolorki i ciekawa forma-prawda to- prawdziwe cacko : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalne kolorki i ciekawa forma-prawda to- prawdziwe cacko : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny składaczek! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka! Ja również poproszę kursik:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się dziewczyny, że również Wam się podoba taka forma składaka - dla mnie już trafił na listę ulubionych - postaram się przygotować, mam nadzieję, przejrzysty kursik. Dziękuję Wam za zaufanie:))) - to będzie mój pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa forma i cudne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  11. woow, super forma kartki ;) i oczywiście cudne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super konstrukcja i świetna ta kompozycja z sercami! :) Dzięki za udział w wyzwaniu RKS!

    OdpowiedzUsuń