piątek, 26 lutego 2016

KOLEJNA WIOSNA

60 wiosenek - jest co świętować - kolejne okrągłe urodziny w mojej okolicy - kolejna kartka dla pełnej wigoru jubilatki rozpoczynającej trzecią młodość:)

Kartka powstała wg mapki zaproponowanej w wyzwaniu #8 - z wiosenną mapką
na blogu Essy Floresy
http://essy-floresy.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-8-z-wiosenna-mapka.html

Kolor kartki podyktowało wyzwanie #33 "Zielono mi..." w Pracowni Rękodzieła Szok
http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-33-zielono-mi.html

A na ćwiek zdecydowałam się za sprawą wyzwania Ć jak Ćwiek w Kartkowym ABC
http://kartkoweabc.blogspot.com/2016/02/c-jak-cwiek.html

25 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki (wszystkie)!!!
    I świetny blog....
    Masz o jednego fana więcej ;-) Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje kartki Ewo!!!!! cudowne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O maaatko znów w kompleksy popadam...... Cudna jak zwykle :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka zarówno w kształcie jak i kompozycji. Przy takiej kartce od razu ubywa lat :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jak solenizantka - pełna wigoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna i niepowtarzalna! I forma, i kompozycja, i kolory...ach...dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalająca! Ta forma jest genialna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska po prostu! Nie mam się do czego przyczepić, zachwycam się każdym z detali z osobna i całością ! Kolorystycznie - ekstra, kompozycja - ciekawie zinterpretowana mapka, a detale po prostu rwą oko! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska po prostu! Nie mam się do czego przyczepić, zachwycam się każdym z detali z osobna i całością ! Kolorystycznie - ekstra, kompozycja - ciekawie zinterpretowana mapka, a detale po prostu rwą oko! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna, energetyczna...

    OdpowiedzUsuń
  11. się zachwyciłam wiosennymi kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach! Cudeńko! I kolory i kompozycja i każdy detal!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam!!! <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś, co ja mam Ci napisać? Zachwycająca po prostu. Jesteś mistrzynią! Dziękuję za zabawę w Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niezwykła - pokazuje, że nawet w takim wieku można cieszyć się radością z życia ... dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka jest tak piękna, że prosimy o pozwolenie na zliftowanie jej na najnowsze wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy.
    Pozdrawiam Dobrosława

    OdpowiedzUsuń