wtorek, 26 grudnia 2017

ŚWIĄTECZNE KARTKOWANIE 2017 - GRUDZIEŃ

Na podsumowanie Świąt przedstawiam kartkoportfeliki, które wykonałam w celu zapakowania pieniężnych upominków dla młodzieży w mojej rodzinie. Kartki są w rozmiarze 10,5 na 10,5 cm z kieszonką w środku. Tymi kartkami realizuję ostatni temat w tegorocznym świątecznym kartkowaniu z rogaczem. Pomysłodawczyni tej w równej mierze przyjemnej co pożytecznej zabawy - Inka dała nam nieco luzu w grudniu proponując wykonanie mini kartki świątecznej. Baaardzo mi się ten temat przydał:)))

A zatem, w ilości sztuk 6, moje
grudniowe kartki w wersji mini

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/12/mini-kartka-dla-relaksu-wyzwanie.html

26 komentarzy:

  1. Prześliczne maleństwa :) Są pełne uroku

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykorzystane wykrojnikowe elementy, trzeba zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Wspaniale zrealizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś dla mnie to Ty jesteś Mistrz nad mistrzami !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, wspaniale skomponowane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful christmas cards. I love your works.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, sa cudne dla mnie bezkonkurencyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. WAUW ... Beautiful christmas cards!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I've just discovered your blog thanks to pinterest! Your cards are absolutely fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuję Wam serdecznie Dziewczyny za miłe słowa. Sama nie myślałam, że tak przyjemnie będzie mi się kleiło takie miniaturki, dobrze i szybko szla mi robota:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello,
    What is your dies for the circle ? Your cards are beautiful.
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  12. Where can I find the dies for the christmas tree ? Thanks

    OdpowiedzUsuń