piątek, 12 lipca 2013

WIETRZENIE SZAFY

Podczas porządków w "przydasiach" trafiłam do pudełka z szablonami własnej roboty.
Wraz z tym znaleziskiem przypomniała mi się poniższa kartka, którą wykonałam dla moich znajomych, a w której wykorzystałam szablony ubrań ślubnych. W miesiącu lipcu młodzi małżonkowie obchodzą rocznicę ślubu, więc pomyślałam, że to dobra okazja na jej prezentację, mimo, że nie należy do tych najnowszych. A zatem, za zgodą Państwa Młodych, kartka w całej okazałości.


ULA, PIOTR - DLA WAS CIĄGLE TEGO SAMEGO DOBREGO,
CO W DNIU ŚLUBU

2 komentarze:

  1. Piękna kartka! Ale ten czas szybko leci...
    A o Twoich kompozycjach kwiatkowych nie będę się już wypowiadać... podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest obłędna!!! Nie mogę oderwać oczu i te kolorki - cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń