niedziela, 23 marca 2014

TĘCZOWE PUDEŁKO

Najpierw chciałabym Wam Drogie Dziewczyny
oraz czasem też Jakiś Chłopaku
serdecznie podziękować za to,
że wciąż jeszcze chce Wam się do mnie zaglądać.

A teraz o tym, co znajdujecie poniżej. Miałam zamysł, by wnętrze pudelka dopasować do życzeń, które nawiązują do pór roku. Nie do końca udało się zrealizować plany i nieco "przeobrazkowałam" poszczególne skrzydełka, ale kolorystycznie wyszło chyba zgodnie
z poszczególnymi porami roku. Chciałam, by kolory w miarę subtelnie przechodziły jeden
w drugi, a nie wyraźnie się odcinały, dlatego na każdym skrzydełku dodawałam jakiś element
w kolorze, który dominuje na kolejnym.
Inspiracją były niedoścignione kieszonkowce agnieszki-scrappassion.

15 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyszło świetnie, kolory są fantastyczne i super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalny środek, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś - przepięknie - jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, i dziękuję za Twój komentarzowy hurt u mnie :) ;)

      Usuń
  4. Pięknie wykorzystane UHKowe pastele :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pastelowe kolory. Wyśmienity exploding box!

    OdpowiedzUsuń
  6. Box Ci wyszedł rewelacyjnie! Środek jest po prostu bombowy - cudnie dobrałaś papiery i elementy charakterystyczne dla każdej z pór roku... Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu - podziwiam, zachwycam się, znowu podziwiam - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna gra kolorów :) Bardzo pomysłowe, a efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko, świetne dekoracje na kieszonkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to za mało powiedziane, podziwiam wyczucie smaku i stylu. Nic tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń