sobota, 15 listopada 2014

LIFT WCALE NIE ŁATWY

Ciąg dalszy zabawy urodzinowej z Rapakivi. Tym razem w Urodzinowym Wyzwaniu Ekspresowym #2/3 należy zliftować pracę wybranej przez siebie projektantki. Spróbowałam się zmierzyć z czymś czego bardzo chciałabym się nauczyć, a mianowicie cytując projektantkę DT Rapakivi "finezyjnie chlapać". Dlatego zdecydowałam się na pracę Ki, której chlapania są zawsze pełne artyzmu i finezji właśnie. A u mnie owszem finezja i artyzm jest, ale na podłodze
i sprzętach w promieniu metra, nigdy zaś jeszcze nie udało mi się uzyskać tego na kartce. No więc poniżej wciąż mocno niedoskonała próba i oryginał(y).

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/02/karteczki-w-kolorach-teczy.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/11/urodzinowe-wyzwanie-ekspresowe-23.html

7 komentarzy:

  1. Ja to myślę,że dałaś radę.bardzo podoba mi się Twoja wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt fantastyczny! Kartka wyszła piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest finezyjne chlapnięcie... też się tego dopiero uczę. Uwielbiam twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie wyszły Twoje finezyjne chlapnięcia ;-) Ja też nie potrafię za chiny tego robić. Ostatnio poszłam na łatwiznę i finezyjne chlapnięcia maluję pędzelkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc, może Twoim zdaniem nie są to finezyjne chlapnięcia ale ja uważam, że kartka wyszła super! Nie ustawaj w próbach, bo wychodzi Ci to coraz lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna, chlapać to Ty potrafisz:) Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń