niedziela, 17 maja 2015

KARTKA Z OKIENKIEM

Dziś trochę uciekam od klimatu uroczystości komunijnych i wracam do walentynek, a zatem tematu miłości (zgodnie z powiedzeniem: "w marcu koty, w kwietniu psy, a w maju my"). Oj tam, oj tam -  taki żart - mniej lub bardziej udany:) Tak naprawdę ten powrót spowodowany jest chęcią podzielenia się z Wami kolejnym bardzo lubianym przeze mnie składakiem kartkowym, chociaż to dopiero drugi w moim wykonaniu. Otóż powstał on na podsumowanie serii kartek walentynkowych w stylu C&S przygotowywanych na jedno z wyzwań. Nie do końca mnie zadowala efekt, a może i wcale nie zadowala, ale idea uważam jest bardzo fajna, chociaż wbrew pozorom technicznie nie taka prosta. A zatem - kartka z okienkiem.

14 komentarzy:

  1. genialnie pomysłowe .... setno strawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę, co nie wymyślisz - jest fajne. Dla mnie jesteś mistrzynią doboru kolorów - doskonale umiesz dobrać kontrastowe barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA!!!!!! Pomysłowe! Świetnie wykorzystałaś wykrojniki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia boska jest !!!! Mnie zadowala w zupełności :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna jest, normalnie nie umiem znaleźć słów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka technicznie ta kartka jest super skomplikowana, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! To sie nazywa miec lotny umysl!!!! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jeny te kartki są po prostu re we la cyj ne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie piękna i wyjątkowa, ogromnie podoba mi się ta seria kartek .

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle pomysłowa. Cudna!!

    OdpowiedzUsuń