środa, 6 stycznia 2016

THE DOORS świątecznie - STYCZEŃ 2016

W minionym roku z wielką frajdą realizowałam pomysł Rudlis i Inki na świąteczne kartkowanie przez cały rok. Nagroda za mobilizację bezcenna - plik kartek gotowych do wysłania, a nie dopiero do zrobienia :) w gorącym zwykle i ubogim w czas okresie przedświątecznym.
W poprzednim poście zakończyłam zabawę w roku 2015 kartką z drzwiami w świątecznym ubranku. Pomysł dziewczyn zdecydowanie wart jest kontynuacji, więc dziś tak dla siebie ponownie otwieram drzwi to tej zabawy na rok bieżący. Zdecydowałam, że tematem moich kartek będą właśnie drzwi w świątecznych dekoracjach. Nie jest to nasz rodzimy zwyczaj, ale bardzo mi się podoba.
A zatem moje styczniowe drzwi prezentują się tak:

Kartka powstała wg kolorów grudnia zaproponowanych w wyzwaniu w Art - Piaskownicy.
http://art-piaskownica.blogspot.ie/2015/12/kolory-grudnia.html

17 komentarzy:

  1. Przedni pomysł! drzwi dają wiele możliwości ozdobienia, nawet mogłyby być z wiankiem ;))
    Nie masz sobie równych! wspaniała praca, oczka się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita - wprost dech zapiera, jestem zachwycona ( jak każdą nową Twoja pracą Ewuś) Wszystkiego dobrego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Rewelacyjna, a te drzwi....

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka, te drzwi to strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka, pomysł z drzwiami super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie i oryginalnie! Alternatywa dla okienek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, oryginalne wyzwanie sobie postawiłaś! Już nie mogę się doczekać kolejnych drzwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drzwi styczniowe, z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obłędna kartka a drzwi...BAJECZNE

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, niepowtarzalna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita! Aż nie mogę się doczekać kolejnych odsłon:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na kolejną odsłonę świątecznych drzwi, wersja styczniowa mnie oczarowała - wspaniały pomysł na kartki.

    OdpowiedzUsuń
  13. love the card really like the lamp. May I ask how you made it? was this a craft die? If so, do you remember which company?


    OdpowiedzUsuń