piątek, 15 listopada 2013

OTWÓRZ OKIENKO

Dzisiejszą kartką przyłączam się do urodzinowej zabawy Rapakivi w Urodzinowym Wyzwaniu Ekspresowym #3 - niespodzianka. Moja kartka zawiera wewnętrzne okienko, które samoistnie się rozsuwa podczas jej otwierania i ujawnia skrywaną niespodziankę, u mnie są to świąteczne życzenia. Kartka mocno błyszczy za sprawą niebieskich papierów i brokatu na kwiatach. Montowania okien uczyłam się TUTAJ.



No to otwieram okienko:



http://scrapakivi.blogspot.com/2013/11/urodzinowe-wyzwanie-ekspresowe-3.html

22 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł na kartkę z okienkiem i piękne wykonanie :-))) Kolory i wykrojnikowe elementy dały piękny efekt :-)))Chętnie kiedyś taką wykonam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, a pomysł z niespodzianką rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ekstra karteczka! Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No popatrz jakie to sprytne :-)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Pomysł z okienkiem super! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna karteczka! Pomysl rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, fantastycznie niesamowita - wspaniałe wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam kartkę na żywo - po prostu cuuuudo!!!! Efekt otwierania okienka jest rewelacyjny! Nie wspomnę już o kartce... piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już takie kartki z rozsuwanym okienkiem, są obłędne, ale mam wrażenie, że dość trudne do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, Ewuś, szczęka opada! Super pomysł i realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Ja nie umiem robić takich interaktywnych kartek, ale zawsze podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pomysłowa z Ciebie duszyczka ;) Super to zrobiłaś i do tego w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna kartka :) Śliczna, pięknie wykonana no i ta niespodzianka w środku... cudowna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo, gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń