piątek, 8 listopada 2013

ŚLUB Z FIOLETOWYM AKCENTEM

Fiolety na ślub już pojawiały się w moich kartkach, ale tutaj spróbowałam pierwszy raz "chlapnąć". Próba absolutnie nieudolna, żeby nie powiedzieć nieudana. Trudne to jak cho... . Nabrałam ogromnego szacunku dla dziewczyn, które to potrafią.


W ramach rekompensaty tej nieudanej próby chlapaciowej zrobiłam kwiaty, z których jestem zadowolona. Ponieważ są fioletowe, jak reszta dodatków, zgłosiłam się z moim kompletem na wyzwanie wtorkowe inspiracje - kolor fioletowy ogłoszone przez Kwiat Dolnośląski.

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2013/11/wtorkowe-inspiracje-kolor-fioletowy.html

20 komentarzy:

  1. Oj tam, że od razu nieudana... a mi się podoba :) Też nie umiem chlapać i nawet do końca nie wiem czym najlepiej (tylko kawą mi w miarę wychodzi). Śliczna karteczka, świetna kolorystyka - fiolety na ślub to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiat jest boski! A chlapnięcia wcale źle nie wyszły - dla mnie kartka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest fenomenalna. Genialne kolory, chlapania, śliczny kwiatek i te zawijaski cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puk, puk............. o czym piszesz Ewciu?
    A niby co tam jest nieudane?
    Przepiękna kartka, fiolety rewelacyjne, a chlapania tak jak byc powinny. Pamiętaj, że nie ma miejsca, którym ich nie powinno być.
    Super!!
    Dziękuje za udział w naszej wtorkowej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca karteczka! Przepięknie skomponowana, rewelacyjne kolorki, świetne tuszowania i chlapania, przepiękny kwiat - jednym słowem - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna do potęgi entej!. Cudowna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka- straszliwie podoba mi się kompozycja!!!! Uwielbiam takie asymetryczne "dużo wszystkiego" ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplet. Chlapania wyszły bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie Twoje chlapnięcia są piękne, a komplet przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten Twój komplet :) Bardzo mi się podoba, jak to wszystko ze sobą skomponowałaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny akcent fioletowy i zjawiskowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Powaliła mnie ta kartka, przepiękna i oryginalna :) cuuuudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam rozważać zamążpójście, chcę taką kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartkę da się zrobić:) (miło mi ogromnie). Mam nadzieję, że kandydat wart jest tego, by brać pod rozwagę możliwość spędzenia z nim reszty życia... no niech by tylko nie był - obiecuję skrzyknąć wszystkie kartkujące dziewczyny - zawalimy go ścinkami po kartkach!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your work, it is delicate, elegant and you use beautiful colors!

    OdpowiedzUsuń