środa, 13 listopada 2013

Z "ZAMKIEM"

Dziś przychodzę z kartką przygotowaną na Urodzinowe Wyzwanie Ekspresowe #1 - BINGO organizowane przez Rapakivi. Wykorzystałam elementy ze środkowej poziomej linii BINGO
- półperełki, papier w groszki, papierowe kwiatki w postaci zrobionej przeze mnie róży.
Pokusiłam się o formę kartki bramy z zamkiem albo blokadą (jak kto woli). Kartka wymaga precyzji, jeśli ktoś nie posiada wystarczająco dużych wykrojników ramek i musi ciąć ręcznie, ale moim zdaniem warto spróbować jeśli ktoś lubi kartki otwierane "inaczej". "Zamek" tworzą elementy ramek, które przy zamykaniu kartki zachodzą jeden za drugi. Mam nadzieję, że wystarczająco dobrze widać to na zdjęciach.


http://scrapakivi.blogspot.com/2013/11/urodzinowe-wyzwanie-ekspresowe-1-bingo.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2013/11/urodzinowe-wyzwanie-ekspresowe-1-bingo.html

12 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości! Twoje karteczki charakteryzują się taką fajną solidnością i dbałością o każdy szczegół! Wyglądają na bardzo przemyślane. Zostaję z pewnością na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Sandra! Dziękuje i witam Cię serdecznie, jest mi ogromnie miło.

      Usuń
  2. Piękna jak zwykle u Ciebie :) I te kolory... Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka! Boski jest ten kwiatek :) Rękodzieło 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje niespotykane formy kartek! A wykończenie zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dech zapiera! Kartka jest piękna, elegancka i stylowa. Super Ci wyszła. Oj, uwielbiasz Ty niezwykłe formy kartek... Szukaj i wymyślaj dalej - będziemy się inspirować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :) Pomysłowa, kolory super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka i niebanalna. Pięknie skomponowana, świetnie zestawione papierki, cudny kwiat. I ta ciekawa forma - oglądam i oglądam, ale z moją (czytaj: nikłą) wyobraźnią przestrzenną nie mogę rozgryźć, jak to działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka :) Fantastyczna, niezwykła forma. Przepięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, jaka elegancka karta! I do tego fantastyczna forma :-))) Dziękujemy bardzo za udział w urodzinowym wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Piękne i oryginalne prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń